Brezplačna dostava nad 50€. Vprašanja? info@flororo.si ali 051 254 351.

Plačila, dostava in vračila

Plačilne metode

Ponudnik omogoča plačilo: 

-       po predračunu

-       po povzetju ali

-       spletno plačilo z debetno / kreditno kartico Mastercard in Visa 

Dostava blaga

Dostavo naročenega blaga za ponudnika opravlja Pošta Slovenije. 

Dostava se izvrši na naslov kupca, ki je bil naveden ob prijavi oz. naročilu.

Transportne stroške krije kupec. Stroški dostave znašajo 3,00 EUR za naročila do 50€. Nad tem zneskom je dostava za kupca brezplačna. Stroške dostave pri nakupih nad 50€ krije spletna trgovina www.flororo.si.

Spletna trgovina www.flororo.si si prizadeva, da je blago odposlano v 1 do 2 delovnih dneh po prejemu plačila za naročilo.

Če izdelka ni na zalogi, je to v opisu izdelka označeno. Izdelkov, ki niso na zalogi, ni mogoče postaviti v košarico ali naročiti.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko:

– potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik

– potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik, in jo v ta namen določi potrošnik.

Postopek vračila blaga

Za uveljavitev pravice do odstopa nas mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. z elektronsko pošto, po telefonu, s sporočilom na Facebook Messenger, Instagram Direct Messenger ali pismom, poslanim po pošti).

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnemo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil sam pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam potrošnik ne posreduje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik nam mora blago vrniti brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko nas je obvestil o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Po dogovoru bomo k vam poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Po potrebi bo dostavna služba pri vas hitro izpolnila še reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v vašo korist v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od naročila. Kupec je dolžan blago pregledati in morebitne nepravilnosti sporočiti ponudniku na elektronski naslov info@flororo.si.

Reklamirano blago lahko kupec pošlje na stroške ponudnika, v originalni embalaži. Zahteva lahko takojšnjo zamenjavo za pravilen izdelek ali vračilo kupnine. Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo. Če kupec ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, se mu ta vrne na transakcijski račun, najpozneje v 3 delovnih dneh.