Brezplačna dostava nad 50€. Vprašanja? info@flororo.si ali 051 254 351.

Pogoji poslovanja

Spletno trgovino www.flororo.si upravljam Mateja Podkrajšek s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Kot kupec ali uporabnik se morate v trenutku nakupa in uporabe spletne strani strinjati s splošnimi pogoji poslovanja, zato si jih prosim skrbno preberite. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). 

PODATKI O PODJETJU

Mateja Podkrajšek s.p.

Zgornji Prhovec 16

1411 Izlake

Matična številka: 8860424000

Davčna številka: 21013543 

Podjetje ni zavezanec za DDV. 

E-poštni naslov: info@flororo.si

Telefonska številka: 00386 51 254 351

IBAN: SI56 1914 0501 4960 950

POSTOPEK IN POGOJI SPLETNEGA NAKUPA

Cene izdelkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so izražene v evrih (€). Morebitne akcijske cene so jasno označene. Cene ne vsebujejo DDV, saj v skladu z 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1 nismo davčni zavezanec. 

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

Registracija in sklenitev pogodbe

Uporabniki lahko nakup izvedete brez registracije oziroma uporabniškega računa. V kolikor želite, si lahko ustvarite uporabniški račun s poljubnim geslom. Uporabniško ime je v nadaljevanju vaš e-poštni naslov, ki ga boste navedli ob registraciji. Zaradi varnosti podatkov je uporabnik dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu in s svojim geslom dostopal le on oz. pooblaščena oseba. 

Za nakup kupec postavi izdelek v košarico (klik na gumb “Dodaj v košarico” ob količini in ceni izdelka). V naslednjem koraku obišče stran s košarico, kjer lahko pregleda vse izdelke v košarici (imena, količine in cene) in po potrebi spreminja ali odstrani vsebino košarice. Nato klikne na gumb “Naprej na način plačila”. V tem koraku vpiše vse potrebne podatke za dostavo ter izbere način plačila. Še enkrat lahko pregleda vse izdelke (imena, količine in cene) ter stroške dostave. Svoj nakup nato zaključi s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Pogodba je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Zaključi nakup’. S tem se kupec strinja s Pogoji poslovanja spletne trgovine www.flororo.si. Takrat kupec prejme na svoj e-poštni naslov tudi potrdilo o sklenjeni pogodbi.

Plačilne metode

Ponudnik omogoča plačilo: 

-       po predračunu

-       po povzetju ali

-       spletno plačilo z debetno / kreditno kartico Mastercard in Visa 

Dostava blaga

Dostavo naročenega blaga za ponudnika opravlja Pošta Slovenije. 

Dostava se izvrši na naslov kupca, ki je bil naveden ob prijavi oz. naročilu.

Transportne stroške krije kupec. Stroški dostave znašajo 3,00 EUR za naročila do 50€. Nad tem zneskom je dostava za kupca brezplačna. Stroške dostave pri nakupih nad 50€ krije spletna trgovina www.flororo.si.

Spletna trgovina www.flororo.si si prizadeva, da je blago odposlano v 1 do 2 delovnih dneh po prejemu plačila za naročilo.

Če izdelka ni na zalogi, je to v opisu izdelka označeno. Izdelkov, ki niso na zalogi, ni mogoče postaviti v košarico ali naročiti.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko:

– potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik

– potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik, in jo v ta namen določi potrošnik.

Postopek vračila blaga

Za uveljavitev pravice do odstopa nas mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. z elektronsko pošto, po telefonu, s sporočilom na Facebook Messenger, Instagram Direct Messenger ali pismom, poslanim po pošti).

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnemo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil sam pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam potrošnik ne posreduje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik nam mora blago vrniti brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko nas je obvestil o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Po dogovoru bomo k vam poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Po potrebi bo dostavna služba pri vas hitro izpolnila še reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v vašo korist v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od naročila. Kupec je dolžan blago pregledati in morebitne nepravilnosti sporočiti ponudniku na elektronski naslov info@flororo.si.

Reklamirano blago lahko kupec pošlje na stroške ponudnika, v originalni embalaži. Zahteva lahko takojšnjo zamenjavo za pravilen izdelek ali vračilo kupnine. Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo. Če kupec ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, se mu ta vrne na transakcijski račun, najpozneje v 3 delovnih dneh. 

KONČNE DOLOČBE

Odgovornost za stvarne napake 

Prodajalec po Zakonu o varstvu potrošnikov odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v roku dveh let od izročitve blaga. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev, odkar je bila izročena. 

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je

bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik mora prodajalca o napaki obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu mora napako natančneje opisati in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Če obstoj napake ni sporen, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je obstoj napake sporen, mora prodajalec pisno odgovoriti na potrošnikovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Pravno obvestilo 

Vsi podatki in slike izdelkov, prikazani na spletni strani www.flororo.si, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Izdelki v spletni trgovini so namenjeni in se jih uporablja le za zunanjo, kozmetično uporabo. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni diagnosticiranju, zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora. 

Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Pogoji poslovanja veljajo od 1.7.2022 do preklica.